reklama

Ako som (ne) hazardoval v Tipose

Prečítal som si niekoľko blogov, naposledy šlo o súkromný blog na pravda.sk o tom, kde som pracoval a čo som robil. Prečítal som si o svojich stratégiách a taktikách na ovládnutie sveta internetových hazardných hier...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dovoľte mi, aby som uviedol veci na pravú mieru tým čo v článkoch zúfalo chýba - faktami. Právo vytvoriť si názor nechávam na Vás. Verím, že týmto bude táto planá búrka v pohári vody skončená a pozornosť sa zameria na riešenie problému s hazardom. To svojimi podpismi v petícií žiadajú slušní občania. 

Dovoľte mi, aby som vysvetlil prečo som sa internetovým hazardom nezaoberal a nezaoberám a poskytol vám nasledujúce fakty zo svojho pracovného života.

Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity som ukončil v roku 1995 a to titulom inžinier ekonómie v odbore komerčné inžinierstvo. Po ukončení štúdia som sa stal projektovým manažérom pre oblasť ľudských zdrojov a rozvoj organizácie pre KNO Worldwide. Riadil som EMED - projekt na podporu malých a stredných podnikateľov. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na jeseň roku 1996 som sa stal Excel trainee pre TESCO Stores a.s. Zúčastnil som sa projektu vo Veľkej Británii, kde som nadobúdal svoje zručnosti v oblasti plánovania, kalkulácie, monitoringu a správania trhu ako takého. 

V roku 1997 som začal pracovať v nadnárodnej spoločnosti Gtech, aktuálne s názvom IGT. Gtech je nadnárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá tvorbou technológií, inovácií, produktov a služieb pre lotériový priemysel. V rámci pozície marketingového manažéra pre Českú a Slovenskú republiku som zodpovedal za vývoj, koordináciu a implementáciu online produktov, prieskum trhov a analýz trhu, koordináciu, rozpočtovanie, rozvoj ľudského potenciálu v zmysle monitorovania kvality doručených školení a riadenie vzťahov s dodávateľmi a komunikáciu s ústredím. Spolupracoval som pri tvorbe a zavádzaní marketingovo- informačného firemného systému s využitím GIS technológií teda geografického informačného systému.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zdôrazňujem, zaoberal som sa oblasťou lotériového priemyslu. Nie oblasťou hazardných hier a automatov.

Ako odborník so skúsenosťami nadobudnutými v Gtech, som bol v roku 2002 menovaný ministrom financií Ivanom Miklošom do Dozornej rady TIPOS a.s. a v roku 2010 do Predstavenstva TIPOS a.s. V rámci svojich funkcií predstavenstva som bol súčasťou kontroly plnenia uznesení, voľby predsedu predstavenstva, dostával som priebežné informácie o ekonomických výsledkoch, informácie o plnení marketingového plánu a výhľadoch do nasledujúcich období. Činnosť v Predstavenstve TIPOS a.s. bola ukončená po výmene generálneho riaditeľa v roku 2010. Ako externý poradca som s TIPOS a.s. spolupracoval do roku 2011, kedy som spoluprácu definitívne ukončil, kvôli pracovnému vyťaženiu vyplývajúcemu z pozície poradcu starostu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odvtedy nemám žiadne väzby na TIPOS, ani iné spoločnosti, ktorá sa zaoberajú automatmi, hazardnými hrami alebo hazardnými hrami na internete.

V roku 2007 som sa stal poradcom starostu mestskej časti Vajnory, ktorým som dodnes. Som zodpovedný za reštrukturalizáciu úradu, investičné projekty, marketing, prácu v odborných komisiách mestskej časti riadenie a získavanie projektov EÚ a externých zdrojov financovania. Teda na konci dňa tvorbu plánu pre investovanie do výstavby škôlok, výstavby kultúrneho domu alebo v spolupráci s okolitými obcami cyklotrasu JURAVA.

Moju odbornú minulosť tvorí lotériový priemysel, teda nie internetový hazardný priemysel. Pracoval som pre štátnu lotériu, ktorú v tom čase tvorili hry ako športka, sazka, stieracie žreby, kurzové stávky a televízne bingo. Nie automaty, ani internetový hazardný priemysel.

Lotériový priemysel je mojou odbornou súčasťou, no zároveň minulosťou. Nie som napojený na internetový hazardný priemysel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre úplnosť prikladám štrukturovaný životopis, s popisom mojich vzdelávacích aktivít a nadobudnutých skúseností :

cv cast 1
cv cast 1 
cv cast 2
cv cast 2 
cv cast 3
cv cast 3 
cv cast 4
cv cast 4 
Mario Schwab

Mario Schwab

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bežný človek, ktorý sa zaujíma o veci okolo seba, rád diskutuje s ľuďmi a prezentuje svoje názory na veci, ktoré žijeme alebo by sme mohli žiť :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu